Ångest söndag all over again.


Då var det minsann ångest söndag igen. Jag ser inte fram emot imorgon, dels för att jag ska vara i Malung innan 09.30 för att gå på något möte med någon jäkla kille och jag kommer typ inte veta ett smack av det jag kommer snacka om och för att jag har ett sista idrotts prov på eftermiddagen som jag inte pluggat på alls så jag ska försöka göra det ikväll, undrar hur förra provet gick hm. Somsagt jag skulle ju ha skickat in kuh uppgifterna till min lärare i fredags men gjorde aldrig det så jag MÅSTE göra det idag annars är jag dead. Tänkte att jag skulle försöka göra det nu innan jag duschar och kollar på tv serier. Jag har ett prov kvar i kuh som jag skulle gjort förut men eftersom jag fick fel prov och inte blev av så jag undrar ifall det mäste göras denna vecka, kanske på fredag? Aja whatever en annan viktig grej är att jag måste få tag i kör läraren imorgon, måste fixas dirr.

Nu ska jag försöka bli klar med de där jävla uppgifterna...

Kommentarer
Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på säger:

måste tjata om hur otrolgit söt du är!

2009-05-24 | 23:38:43
Bloggadress: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback