Tråk.


Gud vad jag saknar värmen och allt kul i Alanya, ååh. Jag vill åka bort någonstans igen. Jag vill till London igen i ett par dagar, till Berlin på sällskapsresa och något mer sol semester ställe, gärna Usa med. Julia känner någon som har ett strandhus i Thailand som hon ska till i höst tror jag, funderar på om vi tjejer ska åka dit ett tag för att hälsa på, fan vad härligt! Skulle pluggat ihelgen men nej. Jag vill mest att det blir lördag nu. Ja justja måste ta med mig något som betyder mycket för mig till redovisningen i svenskan, vettefan vad jag ska ha med mig. Vill ha fotot på syster men jag kan ju inte ta med mig den stora bilden. Aja det visar sig imorgon. Nu blir det Project runway sen sussa.




September 2008 @ 2 veckors i värmen  <3

Kommentarer
Kommunisthora säger:

Sv: Alltså.. sist jag pratade med henne utan att hon grät var i april, och jag har dessutom inte träffat henne IRL sedan jul, and I intend to keep it that way :P

2009-03-16 | 02:20:11
Bloggadress: http://kahrein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback