Tisdag.


Har inte kunnat blogga idag pga att jag gjort massa annat. Skolan var soft, försov över filosofin och imorgon har vi prov och jag måste plugga ikväll, nu! Varit på stan med Linn och fikat och hon hjäpte mig med lite ideer till projektarbetet, tack! Ändrade ganska mycket av de planer jag hade ibörjan av hur arbetet skulle vara men eftersom det är 2 veckor kvar och det typ är panik så fick jag helt enkelt förenkla det hela och skippa uppsats delen. Hade nog aldrig fixat det iallafall. Jag är så pepp, det kommer bli awesome med den nya iden! Jag har även pratat med Bosse om att få låna fotostudion ihelgen och ska träffa honom på torsdag förmiddag för att ha en genomgång och sen bestämma om nästa veckas låning också.  Just nu har jag 6 personer som ställer upp som modeller och jag har 3-4 personer till att fråga.

För att berätta kortfattat hur det kommer att bli är att jag fotar dessa personer i deras stilar som är lite mer annorlunda än alla andras i olika outfits som beskriver dem och deras klädsmak. Väljer ut 2-3 bilder och redigerar och sätter in dem i ett typ "portfolio"/fotobok/häfte med svarta blad där de kommer ha varsinna antal sidor där deras bilder och andra urklipp som reprensenterar dem som personer, deras intressen och så vidare samt några rader med svar och sånt från frågor jag ställer till dem angående deras klädstil och så vidare, lite som en scratchbook. Ibörjan har jag en slags inledning och ett slut med lite text. Kommer bli kul som fan att fixa til denna.

Måste boka in ett nytt handledar möte med Anders imorgon som jag missa i fredags samt berätta att jag ändrat en del hehe. Fan vad det kliar i ansiktet, gaaah. Jo jag har gått runt ganska länge nu den senaste veckan om när vi egentlugen ska få våra student mössor och vips så fick jag den idag, snygg som fan var den.





Studentvecka och studenten nu <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback