Tips!


Tänkte att jag skulle tipsa om en sida som hänvisar till sidor man kan kolla videos på, serier osv. Sökte på senaste säsongen av Project Runway som går på svensk tv nu och kollar på tredje avsnittet tror jag det är alltså avsnitten efter senaste avsnitten som visades på tv igår. Kommer alltså att vara före med att se innan det visas på tv igen men jag bryr mig inte, det är för spännande hehe. Äter massa Ben & Jerrys också, mums. Ska nog ta och lägga mig 22.00 eller 23.00 för att orka imorgon, ska hämta upp Carro också nej men nu ska jag fortsätta kika.

Till "frukosten" imorgon i bussen ska jag göra två mackor och ha med mig smoothie, iste och choklad.

Kommentarer
nazihellohf säger:

Hahah, det finns inte så mycket att säga om Bastuincidenten. Annat än att det var väldigt dumt, så här i efterhand.XD Trä knakar. Mycket. Note to self, liksom.XD

2009-03-11 | 23:08:57
Bloggadress: http://hellohf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback