Söndag.

Jahopp nu är helgen snart slut och jag har så klart inte pluggat ett skit! Jag är så jävla bra. Bra att jag har sovmorgon imorrn annars hade jag avlidit till tusen. Har inte så mycket att skriva egentigen förutom att jag är trött på att skolan börjar igen på och det ger mig ännu mer ångest för att jag fortfarande inte gjort 3 viktiga uppgifter men jag ska fan försöka. På torsdag då vi ska till Uppsala universitet peppar mig lite men tanken på att bussen går 05.45 från skolan gör mig arg som satan. Det betyder att jag måste upp vid kanske 04.30 och det betyder att jag måste få lite sömn genom att gå och lägga mig ganska tidigt och det kommer att bli svårt och så kommer jag dessutom att vara dödstrött men jag får väll försöka sova på bussen. Shoppingen ser jag iallafall fram emot. Nu ska jag slösurfa mer.

Kommentarer
Sara säger:

Jag har inte heller pluggat någon i helgen >,< fan, skulle ha gjort 2 uppgifter men har bara suttit och tryckt runt på massa annat på datorn ;/

2009-03-09 | 01:13:19
Bloggadress: http://littlemisso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback