Seghet deluxe.


Missa halv tolv bussen idag eftersom Carro var så seg på att komma så vi tog en senare buss och hann precis komma in i aulan för att titta på dansuppvisningen. Jag har inte ätit något på hela dagen och jag är seriös. Ingen frukost, ingen lunch och ingen middag än bara en äpple smakis. Jag känner mig nästan som en muslim som fastar. Sen är jag väldigt trött och seg som fan och tråkigt har jag med. Jag ogillar torsdagar precis som söndagar men söndagar är ändå värst. Jag vill kolla på en bra film men det finns inget, jag vill äta mat och ska göra det strax, jag vill åka till London för att festa pch shoppa och Usa helst med, jag vill på en fet festival, jag vill till Sthlm snart och jag vill åka till Istanbul för att träffa Erdem, NU! Fan för att han inte kan gå in på msn ikväll.

Sen är jag mys sugen så in i helvete. Jag vill kyssas men ingen duger för det i Mora. Finns inga snyggingar kvar, suck. Jag vill ha sex med men ingen duger för det heller, vart fan är alla hotties? Haha. Jag är desperat och det suger. Ge mig Erdem.  Jag borde kolla igenom gamla högskoleprov men jag orkar fan inte. Ge mig våren så jag blir lite mer pepp och lycklig.

Kommentarer
Carro säger:

Men nu så Deniz, så seg är jag inte ;P Har bara en massa otur på morgonen xD

HORNDOG! ;)

2009-03-26 | 19:49:23
Sara säger:

haha tungt låter det som^^ men jag vill också mysa... fan också att det inte finns någon duglig :O

2009-03-26 | 22:45:25
Bloggadress: http://littlemisso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback