Rubrik torka.


Mums det var supergott med mat. Jag älskar min mammas turkiska mat!! Ni borde testa, några av mina kompisar är ganska galna i det haha. Testade Ben & Jerrys glassen Fossil Fuel som jag köpte på Ica Maxi och den var supergod! Tror jag testat en annan sort förut, tro om det var half baked? Den var inte god men denna nya var super. Ganska konstigt att jag tycker om sådana här vanliga glassar gjord på mest mjölk för jag är egentligen inte alls förtjust i det och köper det aldrig när jag köper glass utan jag är mer en sucker för isglass och sorbe. Men denna var god fast jag kunde inte äta den för länge innan jag började må dåligt för att jag inte är van vid att äta sådan glass.

Anyway imorgon är det en lång och seg dag och jag måste prata med Anders om mina lite nya ändrade planer om projektarbetet. Ska tänka på det lite mer utförligt inatt igen och bestämma mig. Tänker iallafall inte skriva en sorts "uppsats" på flera sidor om varför vissa klär sig som de gör, orka det. Nu ska jag kolla om det möjligen går en buss förbi skolan på torsdag morgon annars åker jag med pappa, ställa en fråga på bdb som kommer upp även här senare och titta på The City. Hörs senare.





Det godaste i denna var choklad fiskarna och brownisarna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback