Natti.

Jag har gjort allt som stod på listan på förra inlägget förutom att plugga, jag suger! Men jag tänkte faktiskt försöka göra åtminstonde en uppgift imorgon på håltimman. Fast jag hittade aldrig checken, fan! Måste prata med pappa imorgon. Skolan börjar 08.00 med filosofi, orka. Efter dagens slut (efter en väldigt lång etik och livsfrågors lektion, som suger bigtime) så ska jag köra pappa och mamma till Dollarstore och Ica maxi för att handla. Jag ska leta upp det snygga pistol halsbandet som Julia hade (åh gud hoppas det finns kvar) och så ska jag för första gången köpa Ben & Jerrys glass, måste smaka! Ikväll var jag fastklistrad framför nya avsnitt av 2 and a half man och project runway såklart med mackor med smält ost på och massa dricka, mums.

Passar även på att lägga ut ett klipp som jag la ut på youtube idag som även finns länkad på min bilddagbok @ cherryface. Hehe den är lite speciell.


Kommentarer
Sara säger:

haha aaw sööt :D fan förut var jag jättebra på att göra videos, men jag har tappat det helt nu ;P

2009-03-10 | 16:54:31
Bloggadress: http://littlemisso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback