Ledig måndag.


Så vad har jag gjort idag då? Var nere på stan och fikade med Julia, Linn och Cilla, Emma kom efter ett tag. Sedan drog Julia och Cilla till folkhögskolan för att trycka och vi andra satt ett bra tag och snacka. Sen blev det en runda på stan och sen sitta ett bra tag till på Icas blåa bänk och prata om jobb och annat. Emma och jag bestämde oss för att kolla upp jobb på SJ och funkar det inte ska vi kolla jobb på bussar, städa allstå. Hört att man tjänar rätt bra på det. Hoppas jag kan jobba med det medans jag går i skolan dock eftersom det brukar vara natt. Aja vi får väll se, kan ju alltid hoppas.

Imorgon börjar skolan igen 08.00, bah jag vill ha längre lov, ge mig påsklov!! Haha. Jag har 2-3 inlämningsuppgifter jag inte har gjort än, typiskt mig. Får göra det ikväll och i veckan och komma med en bra ursäkt varför jag inte lämnat in tidigare. Nu ser jag fram emot Uppsala trippen den 12:e mars och Sthlm den 2 april med klassen, tatuering och Melissa och Silje time. Nu ska jag äta mat!

Kommentarer
melina säger:

det blir nice !!

2009-03-02 | 21:23:19
Bloggadress: http://melinadavideit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback