Kan man ha tråkigare?


Jag har sjukt tråkigt. Inget att göra. Skulle ju alltid kunna plugga men nej orkar inte, det är ingen myt om att jag är typ en utav de lataste människorna som finns haha, nästan iallafall. Idag var skoldagen kort, gick igenom lite i våra papper med Carro till redovisningen imorgon och vi får hoppas att Malin kommer annars vet jag inte vad vi gör. Vädret var härligt också. Imorgon måste jag fixa minst 1500 kronor till tatueringen på torsdag och jag vet inte alls hur det ska gå men jag får alltid hoppas på att det fixar sig annars får jag avboka och göra det när ja gverkligen fixat fram pengar. Jag måste gå upp lite innan 04.00 på torsdag morgon för att vara på järnvägsstation 05.10, uuh jobbigt.  Men det kommer bli kul hur som helst. Det enda jag begär mest att jag får tid över till shopping!


Här kommer lite bilder som jag knäppt på sistonde.





Sofie.




Elinor.




Sanna.




Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback