Hungrig.


Vakna imorse 06.40 när alarmet gick igång och jag var så trött efter bara 4 timmars sömn så jag tänkte äh jag skippar filosofin och går på hitsorian istället men nej jag sov över den också, lyckat. Carro ringde och förstörde min skönhetssömn också, damn you haha nejdå. Sött att någon håller koll på en iallafall hehe. Jag bestämde mig för att gå på etik lektionen iallafall. Det var ganska intressant men ändå lika tråkigt som vanligt. Ingen Sara eller Malin heller hehe. Satt med Mazlom och Linda och tråkade. Lektionens samtalsämne väckte även en fråga som jag tänkt på förut men det återkomer jag till senare efter att jag ätit strax. Hittade även pistol halsbandet på Dollarstore, happy me, yes! Nu ska jag äta!

Kommentarer
Sara säger:

ooh jag skolkade från etiken >,< vad gjorde ni på den? :P

2009-03-10 | 22:20:40
Bloggadress: http://littlemisso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback