HIPP HIPP HURRA!


Ja man kan väll säga att jag fyllt 20 år nu fast jag föddes 04 eller 09.00 på morgonen men ja whatever. Eh just nu snackar jag med mitt hårdrockar ex från Älvdalen haha. Träffade honom irl senast hm gud jag minns inte kanske 2- 3 år sen. Vi blev tillsammans typ januari 2006 och det höll 4 månader tror jag och det var jag som typ dumpa honom för att jag vart kär i någon annan haha. Vi gick på media här i Mora tillsammans innan jag bytte till samhäll efter ett år. Jag var aldrig kär i Alexander Loven heter han föressten men han var så otroligt snäll och underbar människa och jag ångrade mig såklart feta mycket efter att det sket sig med den andra jag blev kär i haha. Så jag nu föreslog jag att Alex skulle komma ner till Mora imorrn kväll för att festa med mig osv och han var pank så jag erbjöd mig att bjuda på öl haha lol jag är knäpp. Men ja varför inte egentligen, har saknat att umgås med honom lite fast ja det var ju ett tag sen vi umgicks. Ska iallafall bli sjukt spännande och lite nervöst att träffa honom igen om det ni blir av då,

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon innan systemet stänger så jag kan köpa lite dricka och sen blir det donken, mums. Skulle helst velat bleka utväxten och färga håret men jag vettefan om jag hinner det imorgon aja, godnatt.




Hela 19 år har passerat av mitt liv, sjukt.

Kommentarer
Emmelie säger:

GRATTIIIS FÖRFAN! :D

2009-03-21 | 08:58:47
Bloggadress: http://aawesomee.blogg.se/
Bettan säger:

Grattis:D

2009-03-21 | 11:28:47
Bloggadress: http://roseofdespair.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback