Hair maniac!


Märkte nyss att jag sålt de 4 clip-onsen på tradera från 50 kronor som start bud till 155 kr med 27 st budgivare, wohoo. Var ju fan nästan skraj för att jag skulle få dem sålt för ynka 50 spänn när jag köpt dem för 400 kronor. 155 kronor är ju ändå ganska bra även om jag inte hade klagat på att få dem sålda för mer men det är ju nästan hälften iallafall så jag ska ge mina kontouppgifter imorgon till köparen och skicka dem senare efter betalning. Imorgon tänkte jag att jag skulle testa att göra en såndär hår-rosett som lady Gaga har i pokerface videon. Så fort jag såg den videon första gången tänkte jag att fan det måste jag testa men glömde bort det sen. Efter att Sara skrivit det på sin blogg och jag tittat igenom ett par jättebra klipp på youtube så tänkte jag pröva på det imorrn. Vi får se hur det går, återkommer.

Imorgon har jag bara engelska då vi ska kolla film sen ska jag sitta i skolan ett tag och försöka skriva klart ett antal arbeten och sedan dra till banken en sväng och kanske till posten vid strandens skola om jag orkar pallra mig dit. Sedan tror jag att det blir mat och film med Linn senare på kvällen. Nu ska jag nog chilla lite till innan jag lägger mig.

JOOO sen så måste jag ta och köpa löshår innan vi drar till Stockholm och så måste jag även hämta ut directions toningarna från Ica, får inte glömma!










Kommentarer
Sara säger:

Jag ska köpa löshår när vi kommer ner till Sthlm med klassen :D fy vad jag längtar! saknar verkligen det långa håret^^

2009-03-06 | 01:17:29
Bloggadress: http://littlemisso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback