Godnatt!


Jag borde egentligen sova nu eftersom jag ska upp typ 10.30 så det blir iallafall ganska många timmars sömn, gött! Sov dock in fredagen till 14.30, hade ju ändå gått upp riktigt tidigt dagen innan så de var ju inte så konstigt och jag var inte alls pepp på att gå till skolan för en lektion i engelska och hade ju dessutom huvudvärk men jag är dock lite bitter över att jag missa mötet jag skulle ha med Anders om arbetet men det får fixas nästa vecka och jag måste dessutom maila Davorin om fotostudion. Nej nu säger jag godnatt, jag är inte alls pepp på att dra till Malung och "jobba", jag är för lat.




Zzzzzz...

Kommentarer
SKÅNING säger:

Jävlar va grann bild!

2009-03-16 | 16:22:00
Bloggadress: http://wiiiings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback