En ny vecka.


Ja klockan har hunnit bli 00.56 och jag ska väll ta och sova snart eftersom jag ska upp 06.15 imorrn för att kunna hinna platta håret innan bussen går 07.30, brukar ta 20 minuter kanske när jag duschat och håret är vågit/krulligt. Jag kommer säkert vara dödstrött när jag vaknar men jag vill inte missa första lektionen. Det känns som om det är mycket på gång, högskoleprov på lördag morgon och jag måste verkligen ta och små plugga/kika igenom gamla prov för att typ förbereda mig, shit kommer vara nervös och det kommer säkert inte gå skitbra iallafall inte på matte delen. Sen ska jag även försöka fotografera de flesta av de återstående till mitt projektarbete och jag kom på idag att lördag inte kommer gå pga provet så jag får försöka låna studion på fredag och söndag. Sedan är det Stockholm på torsdag till fredag nästa vecka.

Blev inget Malung eller möte, jag orkade helt enkelt inte så jag ringde killen och ljög om att jag blivit magsjuk haha. Kan ju tänka mig att han blev ganska bitter då det är andra gången jag avbokar och flyttar fram tiden men jag måste verkligen dit nästa måndag. Jag måste försöka beställa löshår nu i veckan men jag är pank så vi får se hur jag löser det.

Kollade på Cloverfield nyss och den var faktiskt ganska bra. Att filmen blir filmad av en typ vanlig videokamera av en som spelar i filmen var både lite störande men också bra eftersom man kände sig mer i folket. Sen det där monstret som attackerade allt och alla haha först trodde jag att det typ var Godzilla eller till och med Lockness djuret haha men sen såg det lite ailien aktigt ut men ändå inte, ful var den iallafall och det var coolt att se frihetsgudinnans huvud åka av och hamna mitt på gatan, jag vet inte varför men det var kul. Filmen rekommenderas iallafall.




Cloverfield. Betyg: 4/5

Kommentarer
Emmelie säger:

JUSTE! nu när du prata om filmen så kommer jag ihåg den! Den sög totalt juuuuee!! >.<

2009-03-24 | 15:56:56
Bloggadress: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback