Bra helg!


Igår drog jag med brudarna till donken för att äta och för att få lite presenter. Fick en stor planch med ett kollage med bilder av mig, Emma och Linn sedan fick jag också en coctail bok och en shaker, lägger upp bilder på det imorgon. Sen bar det av till mig för att dricka och umgås och sen Wasa. Musiken har inte varit så kass på Wasa på ganska länge, visst fanns det bra musik som wow äntligen en bra Kiss låt "I was made for loving you baby" och en del reagge och electro musik men annars var det ganska lame. Tog Onoff Henke på rumpan och blev puttad in i ett hörn på dansgolvet av 3 killar som dansade mot mig usch lol. Fast jag känner igen två av dem och de var ju inte fula men ja det var lite otippat och konstigt kul. Ja jag är 20 nu och det känns väll inget speciellt, de lär man kanske märka av senare.

Var även i skolans fotostudio idag för att plåta Emma och Ewe, det var kul. Blev en massa bra bilder så det ska bli kul att redigera men svårt att välja sen till självaste arbetet. Resten ska jag försöka plåta alla nästa vecka. Måste hinne redigera, välja, trycka ut bilderna, köpa bok ch skriva lite så jag har en del att göra men jag får utnjyttja en vecka extra till att hålla på med det. Imorgon ska jag åka till Maling 08.30 och gå på ett jäkla möte vid 09.30 och sen börjar jag skolan 12.00. Drygt att missa sin sovmorgon. Nu är det inte långt kvar tills vi ska till Stockholm med klassen, wiiie.




Sneakpeak @ Ewe.

Kommentarer
Tjelsi säger:

verrkligen skitsnygg bild. vad använder du för kamera? :)

2009-03-23 | 21:45:04
Bloggadress: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback