Bitter!


Buh jag har typ velat grina hela dagen. Jag missade högskoleprovet också, yaay. Mådde skit så in i helvete imorse så det gick verkligen inte. Tjoheej 350 kronor i onödan och nästa är inte förns i oktober men man kan ju alltid hoppas att man kan komma in på en kurs eller något. Men fyfan vad arg och ledsen jag har varit pga det. Kommer nog vara det ett par dagar till och det suger som fan. Sen var jag ju så opepp på allting pga det så jag ville inte festa men ag drog till min granne ändå för att åtminstonde dricka en öl den andra ölen jag öppnat drack jag bara 2 klunkar av och hällde ut resten, why? Jo det ska jag berätta.

Jag hade bjudit dit Anton också så han kom ju och satt där med oss ett tag och helt plötsligt så drar han därifrån utan att äns säga hejdå eller liknande och efter att ha ringt honom så säger han att han inte kände sig så hemma där och att jag var för upptagen. Wtf?? Jag försökte ju vara lite social med de andra och med honom också så jag fattar inte vad han menar riktigt men det som gör mig så bitter är att han inte äns kunde säga något. Man kan väll åtminstonde säga nej men jag drar nu eller nåt men nej. Sen frågar han om jag vill dra på fest i Nusnäs med honom och liksom ofta jag vill dra dit när han gjorde sådär? Nej tack. Men det suger verkligen, jag ville ju umgås med honom, han behövde ju inte dra så fort. Men ja jag är rätt bitter för jag tycker om honom, han är go men det där var verkligen dålig stil. Jag ogillar när fol beter sig sådär och vadå var det bara för att han var "full" och brydde sig mindre eller vad? Kände han sig såpass utstött så kunde han väll ha sagt det till mig? Jag blir så ledsen även om jag egentligen inte borde bry mig för fem öre men jag vet inte, gah.

Så nu kom jag hem nyss bara fär att jag blev så ledsen och på dåligt humör och klockan är typ bara elva. Nu ska jag laga makaroner åt mig själv och vara bitter.

Kommentarer
Emmelie säger:

tråkigt att du kände så :/

Ja de vart ju jävligt tidigt, men jag började iof tidigt. Men det blir nog skitnizz nästa gång för då ska vi dra med dom andra också! jag lovar jag ska inte vara så tråkig :P

2009-03-29 | 10:21:31
Bloggadress: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback