Alltså fan ge mig NU!


När jag läste på Tillys bdb om en festival i Belgien blev jag helt fast när jag såg vilka som skulle spela. Herregud liksom det är nästan för bra för att vara sann. Hade det varit ett par band till så hade det varit mina drömmars festival och jag skulle nästan göra allt för att vara just där. Band som Rage against the machine. Red hot chili peppers, Alice in videoland, Hocico, Laleh, Infected Mushroom, Horrorpops skulle göra den festivalen nästan fulländad.




Klara artister jag inte skulle banga på att få se lite på den belgiska festivalen är :

- Placebo
- Coldplay
- The Killers
- Lady Gaga
- Jason Mraz
- Franz Ferdinand
- Social Distortion
- Katy Perry
- Metallica
- Nine inch nails


Även om jag inte lyssnar på Placebo, Metallica eller NIN så skulle det ändå vara "coolt" att se dem haha. 1600 kr för festivalpass för 4 dagar I think och sen någon tusing för flyg och sånt. Bangar inte!!!!! Men jag, Sara och Carro diskuterade även att åka på en eller två veckors semester till L.A i sommar och det kommer ju kosta en slant det med och jag vet inte alls hur jag kommer ha det med pengar i sommar om jag jobbar hos pappa men jag skulle ha råd med Belgien iallafall, svårare med L.A men jag vill på båda!! Kom igen tjejer vi åker på festivalen med!!!!


Aja blir inget Malung imorgon, skönt. Nu ska jag läsa twilight boken lite och titta project runway innan jag sover. Cheers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback