Ååh!!


Gah orka att jag ska upp om 5 och en halvtimme!!! Jag kommer ha svårt för att gå upp, mitt hår kommer säkert se ut som fan eftersom jag borde tvättat det idag, kommer vara halvt död i skolan, orka att jag inte gjort några skolarbeten och kommer få ångest och frågor av lärare och orka håltimma och individuellt val!!! Får se om jag kommer orka följa med Linn när hon går från blond till rött igen på ett par år, vi får se om jag även orkar kolla på film hos Julia senare.

Sen vill jag bara säga lycka till Julia som har uppkörning 13.00!

Kommentarer
katrin granlund säger:

Åhh vad jobbigt att gå upp så tidigt:)

2009-03-03 | 17:10:57
Bloggadress: http://katringranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback