Seg onsdag!


Hej, har inte haft något speciellt och skriva om. Jag har funderat på det där med folk som uppdaterar sina bloggar flera gånger om dagen, att de verkligen hittar saker att skriva om hela tiden och det kan vara allt från hej nu ska jag duscha till typ sminktips. Jag har försökt att göra som dessa människor men det går fan inte. Ibland har man faktiskt inget att skriva om och då är det ju tråkigt om man ska försöka fast man inte har lust. Aja. Idag har jag bara suttit hemma och slappat. Imorgon tror jag att vi åker till Classic car week igen i Rättvik fast Kierstin kör och ingen Sofie och Adde utan bara jag, Emma, Kierstin och nån mer kanske, hade sjukt kul igår kväll, kanske postar den långa sammanfattningen efter detta inlägg.

På fredag är det födelsedags middag hemma hos Emma i Bonäs eftersom hon fyller 20 nästa helg men eftersom jag och Tess ska jobba då så hinner vi inte fira Emma den dagen så det blir nu på fredag och sen Mora festivalen som går igång imorgon och öltältet ska vi satsa på i år eftersom det inte blev av förra året.


Jo jag hitta en skitsnygg klänning på en random tjejs blogg, klänningen är från H&M som hon hittat i butiken men den finns inte online och jag vet inte varför? Kanske är slut? Kanske inte kommit upp än? Vad vet jag. Jag vill iallafall jättegärna och då menar jag JÄTTEGÄRNA ha den! Fan.




Damn, den hade fan suttit snyggt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback