Mora festival & öltält!


Snart kommer Emma hit och resten av tjejerna. Vi ska "fira" Emma eftersom hon fyller 20 nästa helg men ingen kan vara med och fira henne då. Vi ska äta pizza och sen ska vi kröka lite innan det bär av till Mora festivalen och öltältet, jag hoppas virvelvinden inte är dyr att åka för jag måste åka den, haha.


Igår var det jättetrevligt på Classic car week fast jag hade lite roligare i tisdags men det måste nog ha varit vädret. Det bästa igår var att vi fick cruisa runt i en fin gammal bil, nämligen en Chevrolet årsmodell 50, helt jäkla underbart var det. Jag var riktigt jävla nöjd och det kändes liksom aah det här är livet, det här är menat för mig att jag ska göra, haha. Det regna lite och vi hade det trevligt så det var ett bra avslut på det hela även fast det tar slut på söndag men ja jag hade lätt varit där nästan varje dag om jag hade haft tillgång till en gammal bil. Fick en trevlig komplimang av en ganska snygg kille också som tycket jag var tjusig, hehe.

Bilder kommer nog sen, min kamera är paj så jag måste fixa det på något sätt men är är lite bilder på snyggingen Lady Gaga!











Puss på att hon är så bra!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback