Money, money, money!


Åh jag vill verkligen inte till jobbet! Jag har ont i magen eftersom jag gruvar för det och bara vill ligga kvar i min varma säng. Killen som ska köra oss till Malung tror jag är 15 minuter försenad och jag hoppas han blir ännu mera försenad, till min fördel såklart för då får jag jobba mindre timmar. 12 timmar är fan inte kul, det är alldeles för länge. Sen har jag ju två jobbdagar till, fredag och lördag and it sucks. Jag vet att detta är en väldigt bra träning för mig eftersom jag typ aldrig jobbat riktigt men skulle jag jobbat någon annanstans hade jag nog inte jobbat mer än 8 timmar och hade säkert haft lite roligare. En pizzeria är inte så himlans kul.


Jag ska börja skriva på ett CV också som jag aldrig har gjort förut så det ska bli lite trixigt sen ska jag börja söka jobb i Stockholm så att jag kommer iväg någongång. Få jobb, hitta lägenhet, flytta och söka till högskola till våren, sounds like a great idea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback