Loves it


Igår var det fest hemma hos Johanna. Vi trodde att det skulle dyka upp mycket folk men nej vi vart bara fyra stycken haha men det var roligt iallafall. Jag drack öl, cider och vin och vart ganska full. Vi dansade, åt flatbröd, rökte och snacka, mysigt som fan, ge mer! Ja tappa bort min hästsko av någon anledning och hitta en som jag trodde var min men nej det var tydligen Johannas och den var tjockare än 1,6 mm tydligen, kanske 2 mm, har ingen aning. Var ganska svårt och få igenom den genom hålet men efter ett tags tryckande så gick det, gjorde lite ont och ömmande men vad skulle jag göra liksom? Vill ju inte att det ska växa igen så nu har jag töjt det lite tills jag köper nytt. Funderar på att kanska töja öronen till 10 mm också, får se hur det går med det.


Fest bilder..















det här får räcka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback