Kan det bli segare?


Fyfan vad seg jag är. Sov till kanske tolv och cyklade till ica, jaa jag cyklade till ica haha. Ligger bara hm 2-3 minuters gångavstånd från mitt hus men jag orkade inte och det regnade så att slippa bli blöt så cyklade jag. Dansbandsveckan har gått igång i Malung och slutar lördag nästa vecka. Det betyder att jag har sex dagars jobb framför mig, från ungefär 10-11 på morgonen till 22-23 till kvällen om nu inte pappa får fnatt och vill att jag stannar till 04.00 på morgonen eftersom de har nattöppet. Min yngsta bror kom hem nyss med en bekant som kört honom hit från Malung och mamma och pappa är kvar till fyra.Sen sova ett par timmar innan det är dags igen, drygt. Jag hoppas jag slipper jobba natt, kommer vara helt utmattad och att det varken blir långtråkigt eller för stressigt. Har ingen aning om hur det brukar bli under den veckan där.


Något jag säkert tagit upp förut är att jag hatar att servera människor, inte alltid men för det mesta. Jag vet inte riktigt varför heller men jag känner att det inte riktigt är min grej och känner mig underlägsen eller vad man ska säga. Jag gillar heller inte när människor kollar på en när man jobbar och då menar jag när man plockar från borden eller liknande. Jag jävligt kass på huvudräkning och jag vet inte riktigt varför men det är väldigt dåligt eftersom jag inte kan räkna när folk ska ha tillbaka sina pengar och tyvärr så har vi en kassa som inte räknar ut hur mycket växel man ska ge tillbaka så är det höga summor så knappar jag in på miniräknaren. Pinsamt värre!!! Försöker dölja det för att inte känna mig dum men jag gör det iallafall och det suger, synd att man inte är en Einstein.


Jag köpte andra Twilight boken av fyra för kanske lite mer än en vecka sen som jag inte påbörjat. Jaa jag vet inte varför jag är så jäkla seg men jag glömmer bort att läsa men när jag väl kommer igång så går det fort som fan. Alla andra har ju läst klart alla böcker och till och med börjat läsa dem på engelska. Fan vad efter jag är men jag läste ut första boken på nästan tre dagar i Turkiet och då hade jag knappt någon tid. Nej dags att börja kanske? Ska kolla lite Family guy med lillebror först.

Joo jag har nog aldrig haft så kul, svettats och röjjt så mycket till en låt på Wasa förut, gissa vad det var för låt? Billie Jean såklart! Hihi.




Kommentarer
Minatti säger:

håller fullständigt med dig vad gäller att servera folk. Jobbade på vi på hörnet ett tag, hemskt! man känner sig så sjukt observerad av alla, och underlägsen som du säger!

2009-07-16 | 02:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback