I love saturdays!


Äntligen lördag. Om ungefär en och en halvtimme ska jag hem till Carro för att förferra med henne, Linn och Emma för att sedan dra up på krogen. Var ett tag sen nu, hoppas det är mycket folk ute. Var inne på bolaget och köpte fem öl till Emma, en varsin rosevins förpackning eller vad man nu ska kalla det, kosta typ 52-59 kronor för en liter och sen har jag och Linn lite kvar från det vita vinet och så köpte jag även en 7,0 cider, fick bara lov hehe. Jag vill fan bli riktigt full, ha kul som fan och röjja på dansgolvet. Hoppas det finns snygga killar på Wasa, haha like that's gonna happen. Nej men full vill jag bli men inte så att jag spyr och flänger runt som ett drygo eller hamnar i någon slags koma/svimmlöshets tillstånd då jag inte kan stå på benen som  jag blev en gång när jag drack en hel del vin i Ryssa för två år sen. Kunde inte stå på benen haha.


Jo sen bor det en jättesöt tant typ under oss tror jag som är jättetrevlig. Hon brukar ge mig jättesöta komplimanger haha. Idag när hon kom ut ur hissen sa hon oj vad fräck du var, jag blir jätteglad när jag får se olika annorlunda stilar och då syftade hon på min lugg. Men aja ska försöka få i mig något, vi har fan inget gott hemma men ska ändå inte äta mycket = blir full snabbare, haha.




Så här ser förpackningarna ut nuförtiden. Köpte två stycken av detta märke fast rose plus ett annat jag inte minns namnet på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback