Hi sexy.


Idag var jag hemma från jobbet igen, var ganska skönt men jag sov till 17.00 så det var inte så kul. Hade velat gå en runda nere på stan men men. Jag hoppas morgondagen går fort och jag inte stressar sönder och förhoppningsvis är ledig på lördag så jag kan vara med Julia som kommer hem och hälsar på från Norge, annars får jag träffa henne på söndag. Jag längtar till nästa vecka för då är Johanna och Lali hemma och då ska vi festa, göra drinkar, kolla sex and the city, sommarland kanske och annat mys, ska bli riktigt trevligt. Sen ska jag nog passa på att pierca industrial så Lali kan pierca mig billigt, ska bara köpa ett smycka också. Sen så hoppas jag på bra väder också för denna vecka suger det hårt.


Jag hittade lite roliga saker på en hemsida som jag glömt namnet på men skriver om senare.









Jag är väldigt dugen på den första eftersom jag vill ha en rosa ipod men har en ful silver men de andra är också väldigt söta. Det är alltså ipod skal. Den sista grejen är en laptop bricka med en dyna under, väldigt praktisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback