E.T phone Deniz?


Say what? Hehe. Nej men idag var jag en sväng ner på stan för att träffa Johanna och Lali en sväng för bolaget, blev en hel del men jag ska fortfarande köpa åt mig själv också. Festen var tydligen nu på fredag och inte på lördag som jag hade trott, lika bra det eftersom det är snart. Jag ska iallafall ha skitkul, det behövs verkligen efter en massa jobb i Malung. Jag har även fått typ 2-3 jättestora finnar på hakan som gör jätteont och sticker ut som fan och det är skitfult! Jag hoppas de blir mindre eller försvinner helt tills helgen. Inte konstigt att ansiktet reagerar såhär efter stressen på jobbet, suck.

Jag funderar på om jag ska ta och köpa en industrial smycke imorgon eller på fredag, vill verkligen pierca mig i örat nu! Sen måste jag även hämta mina "uggs" på Statoil. Ska bli spännande, hoppas de sitter bra.











Lyckades redigera bort en finna iallafall..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback