Classic Car Week 2009


Jag var ganska full när jag skrev denna sammanfattning av kvällen och jag orkar inte ändra småfelen så njut och läs, haha.


Jag är ganska full just nu men jag ska försöka sammanfatta kvällen och skriva rätt.


Det var ganska krångligt i för/eftermiddags då vi vips bestämde oss för att dra till Rättvik dagen därpå. Soffy var på, Kierstin var på och likaså Emma men vi hade två chafförer men ingen bil. Dagen efter var det samma sak fast vi lyckades tillslut fixa en bil tack vare Kierstin :) Tack! Dock en audi men lika gött det med. Soffys pojkväm Adde skulle köra. Sen krångla det sig med Emma eftersom hon inte riktigt visste om hon skulle sitta barnvakt eller inte men det visade sig att hon skulle göra det iallafall sen så jag och Kierstin hämtade upp Soffy på tågstation efter hon jobbat klart, hämta Adde och sen handlade massa cider på bolaget, köpte snus och drog iväg till Rättvik med Elivs musik i högsta hugg plus en massa krångel med att hitta bra musk på de andra konstiga skivorna men det gick bra.


Ganska mycket bilkö så vi tog en imväg när vi kommit till Rättvik, parkerade och började vandra neråt mot centrum. Vädret var fan underbart, TACK OCH LOV! Har inte varit det på år och dar men det var verkligen härligt sommarväder, varmt och skönt. Medans vi vandrade beundrade vi alla fina jävla bilar, dreggel <3 Sen till Sibylla och chillade och Soffy och Adde åt burgare. Vid detta lag hade jag fått i mig två cider. Ewe kom förbi med hennes kompisar, trevligt som fan så vi vandrade ner med dem på stranden/gräsmattan och satt och parka, drack ch lyssnade på deras sköna musik ur en fet högtalare, kändes fan som festival <3.


Vi kasta kottar på en kille som hade däckat, rökte, drack, snacka, skratta och annat mys. När det blev lite mörkare försvann Kierstin ett tag och jag, Soffy och Adde gick runt lite för att leta efter henne och kollade runt lite på marknaden. Carro skulle varit där, vi hitta jättefina hårspännen :D. Tillslut hitta vi henne och drog för att köpa pizza :D Soffy och Adde köpte strips och jag och Kierstin dela på en pizza som vi bara fick betala 20 kr för. Två av mina kusiner jobbade där och våran vän äger stället efter oss, höhöhö. Som Soffy sa, man ska fan känna Deniz, haha xD. Före i kön kom vi med :) Runt 23.00 åkte vi hem, proppa i oss pizzan på 2 minuter och Kierstin var full och kåt ;D


Väl i Noret så skulle vi tanka och jag och Kierstin vart inte mätta på halva pizzor så vi tog drive in på donken och det böev 3 cheeseburgare plus en pommes till mig och en cheeseburgare till Kierstin :D. Fyllemat <3 Nu är jag hemma och blev fullare, spelade kort med min familj i mitt tillstån och lyckades vinna 50 kr :D är jag skön eller? :)


Iallafall det var helt bäst och jag ska fan dit igen, tack Soffy, Adde, Kierstin och Ewe :D


Min fucking kamera funkar inte heller men Soffy knäppte lite kort som nog kommer sen.


Haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback