Blank face.


Jag testade att ta bort mina ögonbryn på en gammal bild, haha shit det vart verkligen skillnad. Man ser ju inte klok ut utan ett par ögonbryn och det bevisar bara att de gör mycket på ett ansikte såsom hår på skallen också gör. Hade man inte haft hår eller ögonbryn så skulle man se väldigt tråkig ut men jag har alltid funderat på att testa att raka av mig brynen för att måla ditt ett par egna för att testa eftersom många med ditmålade bryn ser mycket bättre ut än när de hade sina egna men fatta vad drygt att måla dit dem ibörjan innan man lärt sig tekniken. Skönt att slippa noppa dem hela tiden och bara raka av det så fort det kommit nya, fast jag pallar fan inte stubb. Naturliga bryn är också väldigt snyggt men jag är väldigt kluven eftersom jag har ganska konstiga själv.

Utåt finns det bara små tunna hårstrån och ganska mycket mer inåt så jag måste måla dit lite för att det ska se bra ut. Aja vi får väll se, nångång kommer jag nog att testa.


Nu hitta jag inte före bilden men ni ser ju ändå hur jag skulle se ut utan ett par ögonbryn, lite sådär cancersjuk.




Snyggt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback