Äntligen helg.


Har jobbat mitt första 9 timmars pass i Malung och det var drygt ett tag eftersom jag mådde illa och hade huvudvärk men sen kom jag igång och det flöt på ganska bra. Hoppas dansbandsveckan går ungefär lika fort och jag tjänar ihop mycket cash. Har ont i knät eftersom jag stått upp mestadels av tiden och lite i ryggen med och imorrn blir det kröka, vattenpipa och krogen. Nu orkar jag inte skriva mer. Godnatt.






Jag äslakr Adidas jackor men jag är kluven, vet inte alls vad jag vill ha. Vill egentligen ha mörkgrön och typ marin blå men den svarta och röda vill jag också ha men vilken ska man slå till på först? Svart passar till allt men är ganska boring och rött går inte alltid ihop med rött hår eftersom jag planerar att färga igen men aja lär ju skaffa båda så småningom iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback