Trött men glad!



Var på kultur och idehistorian idag och pratade med Per om hur jag skulle göra med kurserna som krocka och föreslog om det gick att göra det varannan gång. Han sa att det gick men att jag också skulle göra lite, alltså vara på och jobba. Kommer inte äns ihåg hälften av de han sa haha, vet inte varför jag inte minns. Ska försöka prata med det med Lena-Maria. Hoppas det fixar sig! Vill inte ha självstudier på historian, skulle inte palla för det känns mycket bättre om man kan gå åtminstonde på en lektion med genomgångar så man håller mer koll. Nästa vecka börjar tema veckan som jag ännu inte fattat vad det går ut på och riktigt vad vi ska göra men mer information om det imorgon bitti. Det betyder alltså att vi inte har några vanliga lektioner alls utan andra uppgifter men jag kommer dock ha idrott och histora eftersom jag inte läser dem med min egen klass. Idag var det riktigt fruktansvärt kallt! BRR!! Tycker synd om Melissa som kommer ikväll till Mora. Det är nog inte lika skönt väder där som det är här tyvärr. Jag hatar dalarna!

Tänk att jag ska gå till järnvägsstation i detta väder, kommer frysa ihjäl! Tar typ 15 min att gå kanske men jag måste eftersom jag ska möta upp Melissa 21.40. Ska bli kul att träffa henne men också lite konstigt att hon ska bo hos mig hehe men det kommer bli jättekul och på fredag är det fest. Ska nog ut på lördagen med hehe.

Tänkte visa lite nya och gamla bilder på Melissa här. Hon är en utav de vackraste människor jag sett och hon blir så otroligt bra på bilder! Jag är riktigt glad övër att få ha lärt känna en person som Melissa, nånting jag aldrig kommer att ångra är London resan jag tvekade på. Jag älskar nya vänner!



                             



                         

Klicka för att förstora!

Kommentarer
Kahrein säger:

Men omg, du skulle ha hört honom! Det var så hett! :3

2009-01-29 | 18:17:14
Bloggadress: http://kahrein.blogg.se/
Anonym säger:

orka

2009-01-29 | 20:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback