Seg dag..



Bestämde mig för att skippa skolan idag för att jag helt enkelt inte orkade. Imorgon är det dock den värsta och längsta dagen i veckan men jag ska dit iallafall. På samhäll c lektionen ska jag och Sara prata om en varsin nyhet vi hittat inför klassen. Kollade runt lite men vet inte riktigt vad jag ska ta än, kanske blir det om Obamas uppmaning om tal till israelerna och palestinierna eller nåt annat töntigt. Lär väll leta mer imorrn i skolan, bara jag och Sara inte tar om samma grej hehe. Nu ska jag duscha tror jag och äta innan top model börjar sen.

Hörs senare.

Kommentarer
Sara säger:

sv: På etik och livsfrågor tex. som hamnade jag med de 'smarta/pluggisarna' när vi blev delade i grupper, och jag fattade inte ens uppgiften eller vissa ord som de använde :S kände mig verkligen som en dum blondin hehe. Ångrar så sjukt att jag valde det! Sen så är filosofin för djup för mig, kommer aldrig på nåt att svara. Ibland undrar jag om jag tappat mina hjärnceller någostans... eller som Emma sa en gång, att det är som en brandvägg i hjärnan som hindrar en för att lärar sig saker och komma ihåg saker.

2009-01-27 | 21:35:57
Bloggadress: http://littlemisso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback