Lillebor



Har duschat, ätit och kollat på top model precis som jag sa sen har jag inte gjort så mycket. Fast jo jag fotade min 14 åriga lillebror som fyller 15 den 8 februari. Den lilla killen, eller ja lilla och lilla han är ungefär 1.81 cm lång och det betyder 2 cm längre än mig. 14 år och redan så lång, det är ju sjukt. Iallafall knäppte några kort på honom medans jag skrattade ihjäl mig några gånger då han gjorde vissa konstiga försök till poser och miner. Ja det skadar ju inte att försöka iallafall för nånstans måste man ju börja hehe. Nu ska jag titta på senaste avsnittet av The City sen lägga mig för att ha filosofi på morgonen. Jag ser verkligen fram emot det, INTE! Som Sara har sagt, jag tror också att filosofi är för djup för mig iallafall om det ska vara på mornarna då jag inte orkar tänka alls och det bara känns meningslöst, vi får se hur det går. En annan grej som också stämmer är ju att ibland känns det som om man har en brandvägg i hjärnan som blockar allting och man förstår ingenting. Det är riktigt jobbigt ibland. Man vill försöka veta och svara på något men ibland känns det som om att det inte går, att nånting är ivägen och blockar infornationen även hur hårt man än försöker att förstå. Åh vad drygt det är!

Här är några av bilderna på min lillebror:













Kommentarer
Kahrein säger:

Din bror har små flickhänder fnissfniss Och tack för kommentaren! Du är också snygg <3<3

2009-01-28 | 22:25:48
Bloggadress: http://kahrein.blogg.se/
Anonym säger:

Kahrein : Haha tycker du? xD Mhwii <3

2009-01-28 | 22:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback