I wish I was blonde..?



Nej skulle inte tro det. Eller inte än på ett tag iallafall. Har blekt utväxten och herregud vad jag hatar att bleka utväxt. Det svider och det bränner så fruktansvärt i hårbotten, riktigt obehagligt. Nångång längre fram ska jag dock prova att bli blond när håret inte är så slitet och jag inte färgat håret på ett bra tag för då blir det ljust ganska fort. Man får dock hoppas på att håret inte ramlar av bara så man får göra det på ett proffessionellt sätt för att inte skada håret.

Idag vart jag sugen på att köpa dessa plagg men plånboken är tyvärr tom och sidan till dessa plagg hemlig :>



                             



              

Kommentarer
Anonym säger:

sv: åh tack så jätte mycket!



Ja, jag har foto med tema som projetkarbete. Riktigt najs faktiskt. Vad har du för tema?

2009-01-28 | 22:41:03
Anonym säger:

GoJane.com ? :)

2009-02-06 | 00:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback