En ny start.



Ska jag vara ärlig så är detta kanske min 4:e eller 5:e blogg. Har aldrig lyckats vara tillräckligt aktiv eller haft orken till att skriva. Men nu hoppas jag att det blir tvärtom. Ska försöka uppdatera så ofta jag kan. I denna blogg kommer jag att skriva lite om allt möjligt som händer under min vardag och om mina tankar och känslor om saker och ting, får dock hoppas att det inte blir allt för personligt. Har heller inte börjat designa på min banner som ska göra bloggen lite finare och personligare men det kommer så småningom när jag orkar och vet hur man ska få in den här.

Tack och hej.

Kommentarer
Kahrein säger:

Fast det är ju typ det bloggar är till för, att det ska bli personligt ;)

2009-01-25 | 20:33:35
Bloggadress: http://kahrein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback