What to do list.


Idag var jag trött och det blev ingen skola. Skulle sjukanmäla mig men märkte att klockan var 12.00 så det gick inte, fan. Aja idag ska jag iallafall ta tag i vissa saker. Idag ska jag inte vara för lat!

Jag ska:

*Knäppa kort på clip-onsen från Usa och lägga ut det på tradera.
 
* Analysera en målning.
 
* Skriva om ett land som haft en diktator och blivit en demokrati.
 
* Skriva om en sekt.
 
* Kanske ringa trafikskolan.

* Läsa vidare på twlight boken.


 Har jag inte lyckats gjort något av dessa kommer jag bli väldigt besviken på mig själv. Jag hoppas att jag kommer göra allt jag skrivit upp nu för fan va skönt och typ ha det gjort sen. Återkommer om det senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback