Underbar!!


Ikväll såg jag på The boy in the striped pyjamas och jag säger bara ååååh vad bra den var!! Linns trams om att den var 4 timmar lång var ju bara bullshit, att hon ska luras sådär. Mot slutet var den så hemsk att jag satt med tårar forsandes nerför kinderna och med handflatan mot munnen av förtvivlan. Helt klart en film värd att se! Imorgon är det måndag och jag vet inte alls vad jag ska göra. Undrar om man ska gå till bibblan för att se Loke? Jag vet att Shelly har pratat mycket om honom och så vidare och jag tog i akt att lyssna lite på honom på myspace och det var väll ganska bra, inte direkt min smak men jag gillar ju iofs såndär svensk trallande musik lite typ som Lalehs vissa låtar men mer ja annat. Ja vi får väll se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback