Skärp dig!


Haha jadu programet var ju lika patetiskt som jag trodde. Första killen som gick in till "juryn" kände jag igen direkt. Han hette Jones och var från Borlänge. Jag visste att han kom därifrån och att jag sett honom en del i Borlänge och på Dal kurds fester tror jag, ja det måste jag ha gjort! Haha han gjorde direkt inge större intryck så han gick ej vidare. Sen så hittade Linda lite knark i en killes necessär, OMG!!! Nu får ni sluta filma! haha. Men det var ju faktiskt kul att titta på alla killar som kom in och hur löjligt de betedde sig. Ofta en 19- åring ska bli Lindas rätte. Aja imorrn ska jag göra allt jag inte gjort. Kika lite nere på stan och hoppas de fått in snygga vår kläder, fika, plugga och ja säkert något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback