Nya tag.


Jag har en tendens att skriva inlägg här på bloggen på kvällar och jag vet inte varför. Kanske för att jag är så upptagen annars? Nej skulle inte tro det men ja jag ska börja ändra på det. Eftersom klockan hunnit bli 00.17 så blir det att säga att igår i skolan var en väldigt onödig dag. Ingen svenska c för mig utan satt och lyssnade på konstnärs redovisningar på kultur och idehistorian. Egentligen skulle jag kanske ha redovisat jag med men jag var inte alls klar och det kändes bra att lyssna på de andra så jag vet ungefär hur det ska gå till och de är en del som inte hunnit redovisa än. Det suger verkligen att den lektionen ska behöva krocka med svenskan men tur att Per är snäll, får fixa det där på något sätt. Sen har vi tydligen fått en massa inlämnings grejer att göra, suck. Det suger! Aja är i varjefall snart helg och det betyder att jag får träffa Thomas igen, wohoo.


Hugo Jackson.






Kommentarer
Kahrein säger:

Ja. Tur att Per är så snäll :3

2009-02-13 | 18:10:16
Bloggadress: http://kahrein.blogg.se/
Sara säger:

SV: kanske då ;) tror du att det blir mycket folk? Jag tänker att det är ju alla <3-dag liksom.

Igår spelade dom galet bra musik på Wasa! Rage Against the Machine <3

2009-02-14 | 14:04:46
Bloggadress: http://littlemisso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback