Jag fattar inte!?


När jag såg och läste detta visste jag inte vad jag skulle göra.  Usch vad hemskt. Killen var bara 12 år när han gjorde en 14 årig tjej gravid, dock är de ett år äldre nu men seriöst killen ser ut att vara 8 år och det är ju helt sjukt. Min yngsta lillebror är 11 och ska fylla 12 i september. Han är fortfarande ganska omogen och barnslig och jag skulle aldrig i mitt liv kunna tänka mg att han skulle ha sex!! Jag tror nog att jag mest är arg på flickan. Hur kan en 14 årig flicka ha sex med en 12 årig pojke? Undrar om det var hennes ide? Jag förstår mig verkligen inte på vissa människor, särskilt jätte unga mäniskor som har sex och skaffar barn när de själva är barn. Inte nog med allt annat cp som händer i denna värld så ska sådant som detta också hända.  Denna värld är så sjuk!



Kommentarer
Anonym säger:

shit

du reagera på samma sätt som jag

jag trodde faktiskt jag skulle spy när jag läste om att en TOLVÅRING SOM SER UT ATT VARA ÅTTA har gjort en brud på smällen!!!!

2009-02-17 | 23:01:10
Bloggadress: http://roxxxylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback