I'm bad!


I'm a really really bad girl! Jag har inte varit i skolan på hm 3 dagar, eh shit! Haha. Mest är det på grund utav att det har varit tema vecka då vi egentligen inte gjort något speciellt utan bara jobbat i grupper och idag skulle min grupp redovisa arbetet men jag var inte där för jag orkade inte och dessutom hade jag knappt varit med och gjort något, gud vad jag är lat! De sätter ju knappt betyg på detta och det kommer en till temavecka så det är lungt. Imorgon ska jag övningsköra med Mora Trafikskola för första gången och jag är lite nervös mest för att gubben jag ska köra med är gubben som var lite bitter på mig när han ringde mig i tisdags haha, hoppas han inte nämner det och är en snäll gubbe! Imorgon är det visst utvärdering av redovisningarna som gjordes idag, film och eget fika. Nämen vilken värd dag!, Men jag måste gå. Bitter att vi börjar 08.00.

Hade planerat att köpa en Zlatan is my homeboy t-shirt åt min bror som fyller 15 på lördag men den var slut överallt men hittade en bok om honom istället som hette "Zlatan är Zlatan" hoppas min bror blir glad, dock frågade jag om han gillade att läsa och han sa argt nej, haha men nu får han den iallafall. Idag har jag även varit riktigt bitter på min mor som hela tiden klagat på att jag inte gör något och massa annar skit!

Jag har även frågat en person som var en gammal vän förut  på hennes blogg om varför hon ogillar mig nuförtiden fast vi inte snackat sen början av högstadiet och tydligen var det enligt henne att jag är för överdrivet inställsam mot människor! Jaha? Hur ska jag tolka det? Gör jag mig till för människor? Slickar jag folks röv för att få som jag vill? Herregud! Människan har inte talat med mig på hundra år och får för sig att döma mig att jag är överdrivet inställsam? Hur kan hon veta det? Hon känner mig inte så jag förstår inte vad det är som fått henne att tro att jag är en sådan person när jag absolut inte är det! Aja jag orkar inte bry mig. Jag är inte alls intresserad av att ha en relation till denna person och det har jag inte haft på hur länge som helst utan det räcker med bra minnen från mellanstadiet. Personen är också en person som hatar allt och alla och klagar på allting så jag är väll bara ett till offer hon stör sig på, patetiskt! Orka vara negativ och se ner på allt och alla. För det är exakt det hon gör. Jag kan bara säga patetiskt! Jag är miljoner ljusår från att vara en sådan människa! Otroligt att hon kan få för sig att jag är en sån fast hon inte kan ge ett exempel eller en anledning till att tro så. Idiot! Aja jag orkar inte lägga ner min energi på sådana människor som inte verkar ha ett liv än att ha förutfattade meningar om människor de knappt känner.

En överdrivet inställsam person beskriv såhär:

Personer som inte är trevliga innerst inne, de som vill vara trevliga, de som bara spelar en roll. Som bara gör det för att andra ska tycka om dem. Som gör det oftast för egen personlig vinnings skull.

Detta är enligt henne hur jag är och beter mig mot andra. Jag kan inget annat göra än att bara skratta!


 Boken!



 Zlatan 8 år! Så söt!


 Inte lika söt haha. Uh denna bild påminner mig om Björn, dålig sex upplevelse haha.

Kommentarer
Malin Friberg säger:



Haha, jag har varit hemma fyra dagar den här veckan så du är inte värst Deniz ;)

2009-02-06 | 13:30:46
Bloggadress: http://malinfriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback