I like to have ketchup in my face!


Linn och Emma åkte typ hem nyss och nu sitter jag här framför datorn som vanligt. Vi var på ica en sväng och köpte saker att äta. Emma köpte en chokladkaka så choklad tokig som hon är (fast jag ska ju inte säga att jag inte är det heller hehe), Linn köpte som vanligt godis och jag var lite nyttigare och köpte efterlängtade körsbärstomater och redbull, mums! Sedan satt vi och tramsade som vanligt och började kolla på filmen The uninvited. Den var väll sådär, slutet var lite förvirrande så vi fick sitta efteråt och diskutera frågetecknena och kom fram till svaren så det var ju bra. Jag tycker om när speciellt skräckfilmer slutar på ett så pass konstigt sätt att det får en att fundera efteråt. Ibland kommer man fram till varför det slutade som det gjorde och ibland inte. De flesta bra filmer ska sluta på ett ganska oväntat sätt men ibland ska de också sluta på ett väntat sätt med, det är olika beroende på vad det är för film.

Nu funderar jag på om jag ska låna Linns kvarlämnade hårddisk med diverse filmer och mysa ner mig i sängen och kolla på något bra. Jag är rätt sugen på att se den där The boy in the striped pyjamas eller vad den hette efter att ha läst Sannas blogg om hur bra hon tyckte den var. Fast den är ju nästan 4 timmar lång så jag vet inte, det visar väll sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback