Hemma från Karlstad.


Skönt att vara hemma! Jag har värk i hela kroppen efter en låång bilfärd. Ska nog inte köra så långt på ett tag, min kropp är för svag och klen än för sådana körningar. Jag köpte ett par jeans/byx leggins på Vero Moda som jag älskar och sen hitta jag en sjukt snygg typ "siden" blank svart "bombar" ,"baseball" jacka med  rosa körsbärsblommor och nåt annat motiv som jag icke kommer ihåg som var på baksidan av jackan, fan för att den skulle kosta 700 kr och fan för att jag var fattig!! Visade sig att studiebidraget kommer imorrn och då ska jag hämta mina pumps, yaay! Jo jag kom på igår att jag glömt ta med mig min engelska bok jag skulle läsa under lovet och sedan skriva en recension till men aja det får väll bli efter då, suck. Sen så har jag fan inte alls pluggat ett skit de senaste dagarna under lovet. Tro om man ska börja imorgon då, suck igen. Jag är hopplös på att plugga. Nu ska jag kolla en mtv serie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback