Glad alla hjärtans dag!


Sitter i  min säng och ska snart gå och tvätta ur färgen ur mitt hår. Får se om jag hinner hem till Emma i Bonäs för fika, det hänger på om mitt hår hinner torka och jag hinner platta det. Idag är det lördagen den 14:e, alla hjärtans dag. Jag har ingen pojkvän att mysa med och denna dag bara påminner mig om hur jävla överskattad denna dag är och ger en massa ångest och depp åt en massa människor som känner sig ensamma. Jag har dock ett kk som är på besök här hemma från Stockholm men han verkar inte så pepp på något men jag hoppas mig få kunna få lite kyssar ikväll om vi ses, haha vad patetisk jag låter. Nej ikväll tänker jag supa och dansa arslet av mig på dansgolvet. Tjolahopp.




Kommentarer
Sara säger:

SV: Jaa kanske det x)hehe.

Yes det gjorde dom! sjukt bra var det, och massa annan bra musik också :D Neej det var ingen spelning, men eftersom det inte var så mycket folk så var det as lätt att önska vilken musik man ville :D

2009-02-14 | 17:46:22
Bloggadress: http://littlemisso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback