Frustrerad!

Idag hatar jag mig själv. Att jag aldrig ska klara av vissa saker hur många gånger jag än gjort dem misslyckas jag hela tiden och jag förstår inte varför. Jag vågar väll helt enkelt inte tro på mig själv helt och hållet antagligen och det är riktigt synd. Jag blir så frustrerad och så arg på mig själv. Jag vill gråta floder men det kommer inget. Har nog gråtit över samma sak så många gånger att tårarna tyckt att det räckt. När ska jag klara av det? När ska jag börja tro och lita på mig själv. Är det meningen att jag inte ska klara av detta och alla ska bli så besvikna på mig även jag själv? Jag vet inte, snart orkar jag inte mer.


Men jag tröstade mig själv med lite shopping iallafall.


           

Hjärtformad väska: H&M 129 kr.                             Svart klänning: Gina Tricot 149 kr.



    

Leopard ballerina: H&M 98 kr.


En stor svart halsduk från Gina köpte jag också för 99 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback