Den rätte för Linda Rosing!?


Jahopp idag sov jag till 15.30, kult sportlov. Nej men jag lovar mig själv att imorrn ska jag upp relativt tidigt för att sedan dra en sväng på stan för att kika lite. Har inte gjort någonting idag och ska snart se på kanal 5 där Linda Rosings nya program ska börja. Haha kommer bli kul att se bruden med de fula läpparna försöka hitta den rätte för henne, spännande. Jag tror jag ska ta och börja börja lite smått med pluggandet ikväll också och jag måste kolla på fortsättningen på The City. Jag är helt beroende av amerikanska mtv reality serier, my god! En annan favorit som sänds på onsdagar i Usa är Real life in Brooklyn. Det är ju så bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback