You left me speachless.


Nepp inge stan idag heller, tydligen tyckte jag att sova var mycket skönare som vanligt, hopplös jag är. Jag åt mat för ungefär 2-3 timmar sen kanske, en skål med soppa och sen makaroner men jag är sjukt hungrig igen, tror att det blir favorit soppan snart igen som typ snacks framför en film, haha. Imorgon ska dessutom jag och Bettan se Avatar på bio, eftersom hon inte kan 15.00 så får vi gå 20.30 istället och eftersom filmen nästan är tre timmar lång blir vi inte klara förns runt halv tolv men det gör väll inte så mycket, ser verkligen fram emot att se filmen äntligen!!

Åh vad jag vill ha ett eget boende. Jag vill typ bo överallt. Jag vill ha en lyxvilla i Turkiet som jag kan vara i på somrarna med egen utomhuspool fast iofs har jag och min familj redan köpt en egen tomt i Turkiet vi ska bygga en snygg villa på så det kommer ju bli nice men jag vill ha en egen sen när jag blir äldre och det kommer jag nog lätt ha senare. Jag vill ha en takvåning i Paris, old french stil över hela lägenheten, typ 20-tal och antika möbler. Jag vill ha en liten trång mysig lägenhet i New York med tegelväggar, massa böcker och sånt, jag vill ha en annan mysig lägenhet i London med en färgglad ytterdörr med mysig vit, svart och brun inredning, väldigt old viktorianskt också, jag vill ha en lyxmiljoners villa i Los Angeles som kändisarna med stor fet jävla walk in closet och fet trädgård och ett stort garage med mina snygga oldschool hot rods och moderna bilar och jag vill ha en fin mysig lägenhet på typ söder i Stockholm med högt i tak. Ja och liksom inreda allt så som jag vill ha det, retro prylar, orientaliskt, färgglatt, vitt osv, fatta underbart.

Har kollat runt på ett par sidor för kakeldekorationer till mitt lilla "badrum" och hittat schysst medaljongsmönster dekor men jag hade gärna velat designa några själv, typ med leopard eller med frankenstien. Tror jag ska köpa den med medaljongmönstret. Sen hitta jag andra väggdekorationer man kan ha i sitt hus, snygga texter, fjärilar osv. Något jag lätt ska skaffa när jag fixar eget.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback