Snygga turkar.


Haha tänkte skriva ett litet inlägg på några snygga turkar jag känner eller som jag har sett.

Förutom min Erdem då, haha så finns det en speciell människa som jag känt i några månader, halvår kanske och pratat med ganska mycket som är hur trevlig som helst, en genuin människa och underbar är han. Hans namn är Volkan och han bor i Antayla och jobbar i en musikaffär och är 85:a. Har tyvärr inte fått chansen att träffa honom än men hoppas på att få göra det snart.


Han ser väldigt bar ut, finns väldigt många snygga turkar men det är inte ofta man ser dem in real life utan mest på tv, musiker osv osv. Volkan är mer svart och svår typ haha nej men han har lite speciell stil typ gothmetal eller vad man ska kalla det men hans ögon är helt cp, älskar turkar med gröna eller blå ögon och det är inte många som tror att turkar kan ha det, lol. Här är lite bilder.







Vilken poser alltså, haha. Fast jag ska ju inte säga nåt, eheh.


Den andra personen har jag typ känt i en månad kanske. Han skulle man aldrig tro att han är typ turk eller ja han är typ halvturk, hans pappa är från Turkiet och hans morsa från både Tyskland och Sverige faktiskt. Han har bott i Sverige ett tag och kan en del svenska och han har bott i Tyskland och kan snacka tyska och han bor just nu i Istanbul där han driver hans farsas företag, minns inte riktigt vad det var men han bor där själv just nu och har det ganska ensamt, hehe lilla gubben. Han heter Bora och är också 85:a och han kan flytande turkiska, helt amazing haha nästan bättre än mig tom haha. Jättetrevlig människa och vi kommer nog helt klart att ses.





Han ser ut som en typisk svensk hårdrockare, haha. Därför blev jag så paff med turkiskan.



Sen finns det typ random människor jag har på facebook och här är två.



Denna kille heter Meric och jag vet inte exakt hur gammal han är men han är riktigt söt!! Blå ögon med, hehe.
Kolla bara bruden liksom som är hans vän, också blå ögon.


Sen finns det inte jättemånga snygga rockbrudar i Turkiet men här är iallafall en riktigt snygg.








Supriiise blå ögon också haha. Hon heter Gamze och är lika gammal som mig. Ser lite ut som Angelina Jolie men ja snygg är hon iallafall.



Ja det kommer mer sen när jag hittar fler, haha. Sen plus den där killen med lite piercingar jag lagt upp en bild på för ett tag sen också, han är också en random snygg kille.




Kommentarer
FAMOUSGIRLFRIEND - with a start from here to there säger:

Tycker inte att någon såg speciellt turk ut, snygga!

2009-12-04 | 00:44:07
Bloggadress: http://messydiary.blogg.se/
Kahrein säger:

Yummm, sista killen :D

2009-12-11 | 12:29:22
Bloggadress: http://kahrein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback