Slap me in the face, please.


Åh vad irriterad och ledsen jag blir på folk ibland alltså, man ska fan inte lita på någon! Det är en sak som är säker. Det har bara fått mig opepp och på dåligt humör så att jag stanna hemma iallafall. Jag är fortfarande sugen på att bara dra men det är inte så lätt, för långt bort och jag har ingen skjuts. Får typ fyllesamtal av Viktor och Markus som ber om att jag ska komma dit och ha kul med dem och jag vill att de skickar en flygande häst så att jag komma men vi alla vet ju att det är omöjligt. Aja inget att göra åt antar jag väll? Får väll sitta hemma och glo som vanligt när det väl händer något. Jag försöker vara positiv och tänker att det kommer fler tillfällen med de folket, bara att styra upp något sen, kanske inte i år men snart och jag vet ju att det kommer ske men orka vänta.

Imorgon drar jag till Borlänge med familjen för att shoppa lite. Ska kika efter lite kameror, får se om jag kan hålla mig ifrån att köpa en innan mellandagarna, om de blir rea på dem då. Jahopp då har man en kasse full med alkohol, 5 st, 6:or & 5:or öl och en cider på 7.0.. sen så ska jag nog ha hb av Markus på juldagen om han kan få tag i nåt, så knack 3.0 på fredag då ser det ut som, kul. Men jag är då fan fortfarande bitter över det som hände ikväll, fan.

Kommentarer
Hauffi säger:

Du har så jäkla coolt hår :D

2009-12-22 | 23:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback