Rip my heart out.


Vilken dag! Inte nog med att jag nästan lacka sönder på Åhlens idag efter att ha väntat i 30 minuter helt i onödan så får jag bara skit. Asså vad är felet? Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Ingenting! Så jäkla lågt, oväntat och riktigt taskigt samtidigt som jag blev sjukt ledsen men också sjukt arg. Inte äns en riktig förklaring får man sen heller, tack. Så det är såhär mycket ni bryr er om era vänner, är detta era sanna jag? Hoppas då fan inte det för då har jag sett nånting helt annat under en massa år. Asså gaah jag blir så arg. Vill bara banka hårt i något. Sen den andra jävla fittan då, säkert hennes jävla plan också. Allt för att förstöra bara för att göra det värre för mig. Jag hatar dig så jävla mycket för att du är så jäkla omogen, så jäkla svag, så jäkla osäker, så jäkla ja jag vet inte vad längre men samtidigt saknar jag dig sjukt mycket men jag vill inte göra det efter all skit jag fått från dig, jag trodde det var du och jag som det alltid var förut men fyfan vad man inte kan lita på folk, man blir bara otroligt besviken. Det finns inget som heter äkta vänskap, det finns inget som heter äkta vänskapskärlek. Fuck it.

Jag är iallafall sjukt besviken på folk i min omgivning och jag har all jävla rätt i hela världen att känna mig arg idag, kom inte och påstå något annat, lackar fan sönder.

Köpte iallafall Canon digitalkamera idag för 1999 kr, prissänkt 300 kr. En röd snygg, värt. Men jag har dock 0 kr kvar på kontot och det är fan inte äns januari än, suck. Snylta igen då? Får se om jag hänger på till Gävle, jag vill men jag är så arg så jag vet inte om jag vill sätta mig i den situationen och förstöra för alla andra runtomkring, sån är inte jag. Yeye visar sig.


Några bilder. Två bilder kunde jag ej ladda upp pga att blogg.se är cp som vanligt.











Tycker att kameran är bra hitills iallafall. Måste dock köpa ett minneskort eftersom jag bara har ett gammalt från skolans systemkameror (host host) som bara tar 12 bilder så det är ett måste. Kameran filmar ju även i HD så det kanske kommer upp videobloggar framöver, haha.

Haha btw testade fokus på bdb idag och ahhaha vad många småbarn och fjortisar som bombaderade med kommentarer, hahaha dog lite.

Kommentarer
stephany säger:

re: joina på, det är sånt alla måste få smaka på lite av!

2009-12-27 | 23:59:41
Bloggadress: http://tigeryouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback